HemBli medlemSökLogga in

Dela

Ärende - natten9=bannad

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Spion
Civilanställd
Civilanställd
Spion

Tjänst : Generaldirektör
Motto : Et tu, Brute?

Ärende - natten9=bannad Empty
InläggRubrik: Ärende - natten9=bannad   Ärende - natten9=bannad Empty6th april 2012, 20:08

Imladris: Vad är din åsikt om det som hänt? Vad anser du att du gjort? Skulle du göra om det? Varför inte?
natten9=bannad: Det jag gjorde var dumt, jag borde inte gjort så. jag visste om att vissa hade förtroende - på mig men jag svek dem.

Imladris: Vad anser du att du gjort då?
natten9=bannad: Jag var uppkäftig emot befäl.

Imladris: Varför blev du avskedad/slutade du?
natten9=bannad: Jag slog en tjej.
Hon retade mig när Ibrahimbro hade en övning, jag sa åt henne att hon skulle ducka och då började hon ba; Du blev ju iallafall träffad..
Efter det fick jag befälet och gav henne 25 straffvarv sedan bitchslappa jag henne och sa saker som hagga, gå och diska kvinna, ''*****'' som inte löste problemet utan gjorde henne bara ännu mera upprörd. Varför jag slutade var på grund av att jag blev portad, sedan tjafsade jag med en anställd som heter Diddyflow och kallade honom CP. Men därefter blev vi vänner. Han sa att det var lugnt. Men jag blev avskedad på grund av det jag gjorde emot tjejen.
Jag kommer ej göra om detta. Något mer ni behöver veta?

Imladris: Jag antecknar, wait.
natten9=bannad: Understood. Varför jag gjorde detta var för att hon gjorde mig grinig och jag har svårt att hantera det så ibland kan jag bli rätt arg. Jag har inte ADHD eller nåt liknande men jag har rätt svårt att hantera ilskan satt säga. Jag har svårt med detta i värkligheten också.

Senast ändrad av Spion den 7th april 2012, 19:40, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Spion
Civilanställd
Civilanställd
Spion

InläggRubrik: Sv: Ärende - natten9=bannad   Ärende - natten9=bannad Empty6th april 2012, 21:00

Bekräftelse eller berättelse av någon som vittnat till händelsen/erna sökes nu för att få ett annat perspektiv på händelsen, om det finns ett.
Toxic
Civilanställd
Civilanställd

Tjänst : Krigsdomstolen
Motto : Jadu, hittar du pengar på mig så flyger grisar till mars. Japp

InläggRubrik: .   Ärende - natten9=bannad Empty7th april 2012, 19:39

Behöver FM ännu en ilsken soldat? Mjo bra fråga. Jag återkommer efter jag fått höra lite åsikter från övriga domare.
Panic
Överste (OF5)
Överste (OF5)
Panic

Tjänst : På provision
Motto : Gardet dör, men viker aldrig

InläggRubrik: Sv: Ärende - natten9=bannad   Ärende - natten9=bannad Empty8th april 2012, 15:33

Positivt beslut från mig.
Cascada
Vicekorpral (OR3)
Vicekorpral (OR3)
Cascada

Motto : I feel like I'm the worst so I always act like I'm the best

InläggRubrik: Sv: Ärende - natten9=bannad   Ärende - natten9=bannad Empty8th april 2012, 19:27

Jag tycker inte att soldaterna ska gå och slå på varandra om det inte är SIB-övning eller något. Nej, han ska inte få en andra chans.
Spion
Civilanställd
Civilanställd
Spion

InläggRubrik: Sv: Ärende - natten9=bannad   Ärende - natten9=bannad Empty10th april 2012, 12:58

Även positivt från mig. Det kan inte skada att se hur han har förbättrat sig och han har även väntat två veckor på beslutet. Han får gå med igen eftersom majoriteten som nu beslutat är för det.
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Ärende - natten9=bannad   Ärende - natten9=bannad Empty

Ärende - natten9=bannad
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Försvarsmakten | Swedish Armed Forces :: Organisationen :: Krigsdomstolen-
Hoppa till: