HemMedlemslistaAnvändargrupperBli medlemSökLogga in
Senaste ämnen
» Nytt forum
av Spion 10th maj 2015, 16:44

» Förhör (2015-01-23) jacksepticeye
av Spion 23rd januari 2015, 21:02

» Förhör (2015-01-11) jacksepticeye
av Spion 11th januari 2015, 20:21

» Vinteraktivitet
av Ingo 4th januari 2015, 16:31

» Stridsförflyttningssätt - (texten uppdateras)
av H-Tom 15th december 2014, 19:54

» Förhör (2014-11-17) fancybiatch
av Nico 17th november 2014, 21:50

» SJV-U - Start
av Ingo 16th november 2014, 23:58

» Offentlig kompetensundersökning
av Spion 14th november 2014, 00:42

» Lämna över vid uppställning
av Ingo 12th november 2014, 20:19

Dela | 

Återinföra Försvarsmakten på HH

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Spion
Civilanställd
Civilanställd

Tjänst : Generaldirektör
Motto : Et tu, Brute?

InläggRubrik: Återinföra Försvarsmakten på HH   9th december 2012, 20:38

Dags att fatta ett beslut då.
Vi har fått besked av över fyra olika personer på att de skulle kunna vara aktiva och hjälpa till i FM. Med tanke på att de flesta av FMs medlemmar har portats från SLG så har de väl inte så mycket bättre för sig heller.
  • Stödjer ni förslaget om att starta Försvarsmakten på Habbo igen?
  • Wanse vill komma in i ledningen och även vara i en aktiv chefsposition, era åsikter?
  • Borde vi radera hela avskedningslistan?
  • Hur gör vi med f.d lojala Ashlakrövslickare/SLG'are som lämnade FM innan FM stängdes? (Bortsett från avskedade)
  • Hur gör vi med R@ymond?

Mina åsikter:
  • Jag stödjer förslaget.
  • Jag anser att han skulle kunna få sig en roll som liknar Krigsdomstolschef / Sjukvårdarchef, eftersom det var två roller som fattades innan vi stängde FM.
  • Ja, förutom Ashlak.
  • Vi får placera dem återigen i FM, men fastän de får sin gamla grad (Eller något snäpp under) så kommer de inte få direkt tillgång till forumet eller rättigheter, de kommer också vara under bevakning av MUT/MP så de inte försöker förstöra FM på något sätt.
  • R@ymond är rolig, men jag anser att hon inte direkt har hjälpt Försvarsmakten under den sista tiden. Hon visade alltid stöd till Ashlak tills majoriteten av ledningen var på motsatt sida. Vet dock inte om det var hennes sätt att få Ashlak att ge henne information, men även R@y har givit Ashlak information från forumen. I dagsläget är hon motsvarande Fänrik i SLG.
Till överst på sidan Gå ner
Panic
Överste (OF5)
Överste (OF5)

Tjänst : På provision
Motto : Gardet dör, men viker aldrig

InläggRubrik: Sv: Återinföra Försvarsmakten på HH   9th december 2012, 21:28

• Jag stödjer förslaget.
  • Jag har aldrig litat på wanse och tycker inte att han bör ges allt för stor roll i ledningen, dock har vi inte många andra villiga aspiranter och han klarar säkert av exempelvis sjukvård. Jag väljer att varken rösta ja eller nej.
  • Instämmer, förutom Ashlak. De kan i vilket fall som helst enkelt göra nya konton, om de har ett dåligt beteende märks det den här gången också.
  • Instämmer med Spion, vi kan inte låta samtliga börja om från Menig utan vi behöver många befäl, och vi kan inte bara kasta ut rollerna som om det vore Ashlak som bestämde.
  • R@ymond är önskvärd som kontaktperson i SLG men inte som medlem i FM på HH.
H-Tom
General (OF9)
General (OF9)

Tjänst : Överbefälhavare
Motto : Divide et impera

InläggRubrik: Sv: Återinföra Försvarsmakten på HH   10th december 2012, 16:26

• Jag stödjer förslaget.
  • Jag kan tänka mig att se Wanse i någon form av chefposition. Jag är dock lite halvt osäker på hur långt det ska gå dock, ifall det ska gå hela vägen upp till att han börjar chefa över hela Försvarsmakten i form av en ledningsposition.
  • Jag håller med om att rensa bort alla avskedade, med undantag för Ashlak. Majoriteten av de som står med där har med stor sannolikhet redan slutat HH och behöver inte stå med där och ta upp en massa plats.
  • Jag instämmer med er båda. Låter vi de komma in i FM från t.ex. SLG så är vi även ett steg närmare att krossa Ashlaks välde någorlunda.
  • Jag anser att R@ymond får stanna kvar utanför FM, ifall hon vill hjälpa oss så får hon gärna ge oss information om vad Ashlak håller på med.
Sebbe
Grundare
Grundare

Tjänst : Köttvägg
Motto : Utan motgång vore inte välståndet lika angenämnt.

InläggRubrik: Sv: Återinföra Försvarsmakten på HH   18th december 2012, 02:45

Ni kan få lite skit av mig sen.
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Återinföra Försvarsmakten på HH   

Återinföra Försvarsmakten på HH
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Försvarsmakten | Swedish Armed Forces :: UTV-
Hoppa till: