HemBli medlemSökLogga in

Dela

Ärende - HarmonyGrey

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Spion
Civilanställd
Civilanställd
Spion

Tjänst : Generaldirektör
Motto : Et tu, Brute?

Ärende - HarmonyGrey Empty
InläggRubrik: Ärende - HarmonyGrey   Ärende - HarmonyGrey Empty16th februari 2014, 19:07

Spion: Kom ihåg att denna konversation kommer vara synlig för alla domare som avgör om du får komma tillbaka eller inte. Inget du skriver kommer redigeras. Kan vi börja med frågorna?

HarmonyGrey: mmm go ahead

Spion: Vad är din åsikt kring det du gjort? Vad anser du att du har gjort?

HarmonyGrey: m well, jag anser att jag har varit lite trollande och en riktig pain in the ass, men som sagt man lär sig av sina misstag. Jag manipulerade inte nabbe utan det var snarare han som kom med förslaget att trasha FM. Visst var det lite omoget och tyckte det var kul, men det är inte direkt något som jag är stolt över. Det var i oktober förra året och jag har definitivt mognat en hel del sedan dess. Jag inte fått någon chans sen dess. Eftersom jag förknippas med ''gänget'', så har ju detta påverkat en hel del eftersom de flesta anser att jag är ett manipulerande troll.

Spion: Ursäkta att det tog tid, skriver ner allt i forumet. Skulle du göra om det? Varför inte?

HarmonyGrey: Ugh, göra om vad? Syftar du på trollandet eller nabbe incidenten?

Spion: Både och. Har du ett behov av att missbruka rättis eller har du tidigare missbrukat rättis?

HarmonyGrey: Först och främst, anledningen till att jag ville att nabbe skulle trasha var för att jag själv var medveten om att han skulle bli avskedad pga det. Jag höll med honom eftersom jag själv ansåg att han var ett kräk. Jag anser inte direkt att jag är ett hot, finner det inte direkt underhållande att trasha, förstår inte direkt varför jag skulle göra det.

Spion: Okej, sista frågan. Vad ska göra att de dömande tror på dig?

HarmonyGrey: Alltså jag förstår ju varför ni direkt inte kan lita på mig och ser mig som ett troll. Men jag tycker att alla fortfarande förtjänar en andra chans. Jag har ju inte heller använt mig av reservgubbar för att gå med i FM under tiden som jag varit avskedad. Vilket jag anser tyder på att jag inte är här för att trolla.
Endast för att jag hänger med troll så behöver det inte innebära att jag dessutom är en. Visst, jag har gjort en del dumt, men som sagt så lär man sig av sina misstag och jag har definitivt mognat.
Till överst på sidan Gå ner
Cascada
Vicekorpral (OR3)
Vicekorpral (OR3)
Cascada

Motto : I feel like I'm the worst so I always act like I'm the best

InläggRubrik: Sv: Ärende - HarmonyGrey   Ärende - HarmonyGrey Empty16th februari 2014, 20:38

Jag tycker att hon förtjänar en annan chans, för Nabbe kunde ändå valt att inte trasha. Om han nu inte blev vapenhotad, men det tvivlar jag på.
chococo
Civilanställd
Civilanställd
chococo

Tjänst : Receptionist/Domare
Motto : Fem steg bakåt, två steg fram.

InläggRubrik: Sv: Ärende - HarmonyGrey   Ärende - HarmonyGrey Empty16th februari 2014, 20:40

Jag anser att hon får en chans till.
Men då ska hon visa att hon ändrats, annars tas chansen ifrån henne och hon avskedas för gott.
Gorzgorov
Civilanställd
Civilanställd
Gorzgorov

Tjänst : Receptionist/Domare

InläggRubrik: Sv: Ärende - HarmonyGrey   Ärende - HarmonyGrey Empty16th februari 2014, 20:50

Hm. Jag ser inget hinder ifrån att hon skulle få en ny chans, möjligtvis kan en ny intervju hållas. Ett gammalt stasi ordspråk "En oskyldig håller sig till sin berättelse, en skyldig ändrar den hela tiden." Men som sagt, det bör inte behövas i min åsikt i alla fall.
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Ärende - HarmonyGrey   Ärende - HarmonyGrey Empty

Ärende - HarmonyGrey
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Försvarsmakten | Swedish Armed Forces :: Organisationen :: Krigsdomstolen-
Hoppa till: